بی خواب اما غرق در خواب

بی خوابی

**** گرت چون آفتاب این درد باشد **** ****ز بی خوابیت رویی زرد باشد****
پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۳۹ ب.ظ

مرا تمجید کنید

مادرانه

من و شیطان، اولین دیدار بعد از رمضان: بار آخرت باشه اسم دلم رو میاری!!!


دلم رها شده...

دنیا هم رعناست...

شیطان فرزاد...

عشق تو مریم...

و من هم منتظرم تمجید شوم!


خدایا

از ابتدا تو را می خواستم،

منفعت طلبی ام مرا به وصلت با دنیا کشاند و از تو جدا شدم...

حالا که می خواهم دنیا را رها کنم، به زور می خواهد دلم را تصاحب کند! شیطان هم فریبم می دهد برای گمراهی...

اما تو را می خواهم در حالی که دلم با من نیست.


خدایا

کاری کن فراموشی بگیرد دلم! آنگاه بدست آور دلم را با محبتت...


خدایا

برای خواستن تو کردارم را صاف کرده ام

اما گذشته گریبانم را گرفته است

حال وقت تاوان دادن است

در زندان زمین، دور از تو!


خدایا

حق داری دیگر تحویلم نگیری

اما می شود لطف کنی

تا وقتی خلاص شوم از این زندان

مادرانه با من بمانی

تا با کرداری صاف 

و خاطری آرام

به سوی تو بازگردم...



نوشته شده توسط بی خواب
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بی خوابی

پیام های کوتاه
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۳ , ۲۰:۰۱
    دعا
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بی خوابی

**** گرت چون آفتاب این درد باشد **** ****ز بی خوابیت رویی زرد باشد****

مرا تمجید کنید

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۳۹ ب.ظ

مادرانه

من و شیطان، اولین دیدار بعد از رمضان: بار آخرت باشه اسم دلم رو میاری!!!


دلم رها شده...

دنیا هم رعناست...

شیطان فرزاد...

عشق تو مریم...

و من هم منتظرم تمجید شوم!


خدایا

از ابتدا تو را می خواستم،

منفعت طلبی ام مرا به وصلت با دنیا کشاند و از تو جدا شدم...

حالا که می خواهم دنیا را رها کنم، به زور می خواهد دلم را تصاحب کند! شیطان هم فریبم می دهد برای گمراهی...

اما تو را می خواهم در حالی که دلم با من نیست.


خدایا

کاری کن فراموشی بگیرد دلم! آنگاه بدست آور دلم را با محبتت...


خدایا

برای خواستن تو کردارم را صاف کرده ام

اما گذشته گریبانم را گرفته است

حال وقت تاوان دادن است

در زندان زمین، دور از تو!


خدایا

حق داری دیگر تحویلم نگیری

اما می شود لطف کنی

تا وقتی خلاص شوم از این زندان

مادرانه با من بمانی

تا با کرداری صاف 

و خاطری آرام

به سوی تو بازگردم...

۹۲/۰۵/۱۷ موافقین ۳ مخالفین ۰
بی خواب

نظرات  (۱)

۱۸ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۱۰ ismaeel mohammadian
این شیطانه که عکسش رو زدی،آخر ماه رمضون که این تیپی نیست، خبر نداری مگه؟
تنظیم باد هم انجام میده! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی