بی خواب اما غرق در خواب

بی خوابی

**** گرت چون آفتاب این درد باشد **** ****ز بی خوابیت رویی زرد باشد****
شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۸ ق.ظ

عشق

یک کسی بود که خیلی خودش را برای امام زمان(ع) می‌کُشت. پیش من آمده بود و می‌گفت: حاج آقا! من از شدّت عشق و محبت به مولا، دیگر تحمل ندارم و طاقتم تمام شده است!

به او نگاهی کردم و گفتم: ازدواج کرده‌ای؟

گفت: نه!

گفتم: ازدواج کن درست می‌شود!

آن جوان خیلی ناراحت شد، لابد گفته: یعنی چه؟! من دارم از محبّت به آقا امام زمان(ع) حرف می‌زنم و اینکه چقدر بی‌تاب حضرت شده‌ام، آن‌وقت شما می‌گویید: اگر ازدواج کنم درست می‌شود!

بعد از چند سال دوباره آن جوان را دیدم؛ خیلی آرام بود و دیگر در چهره‌اش اضطرار دیده نمی‌شد. به او گفتم: فلانی ازدواج کردی؟ گفت بله! گفتم درست شدی؟! تازه یادش افتاد که من دارم راجع به چه موضوعی، صحبت می‌کنم. گفت: بله، حاج آقا! درست شد.»

-----------------------------------------------------------------------------------

*به نقل از بیان معنوی

**هر چند از ماها و مخصوصا بعضیا، دیگه این چیزا گذشته اما در کل گاهی مشکل اونجایی که فکر می کنی نیست! یه جای دیگس...



نوشته شده توسط بی خواب
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
بی خوابی

پیام های کوتاه
  • ۱۸ ارديبهشت ۹۳ , ۲۰:۰۱
    دعا
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بی خوابی

**** گرت چون آفتاب این درد باشد **** ****ز بی خوابیت رویی زرد باشد****

عشق

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۸ ق.ظ

یک کسی بود که خیلی خودش را برای امام زمان(ع) می‌کُشت. پیش من آمده بود و می‌گفت: حاج آقا! من از شدّت عشق و محبت به مولا، دیگر تحمل ندارم و طاقتم تمام شده است!

به او نگاهی کردم و گفتم: ازدواج کرده‌ای؟

گفت: نه!

گفتم: ازدواج کن درست می‌شود!

آن جوان خیلی ناراحت شد، لابد گفته: یعنی چه؟! من دارم از محبّت به آقا امام زمان(ع) حرف می‌زنم و اینکه چقدر بی‌تاب حضرت شده‌ام، آن‌وقت شما می‌گویید: اگر ازدواج کنم درست می‌شود!

بعد از چند سال دوباره آن جوان را دیدم؛ خیلی آرام بود و دیگر در چهره‌اش اضطرار دیده نمی‌شد. به او گفتم: فلانی ازدواج کردی؟ گفت بله! گفتم درست شدی؟! تازه یادش افتاد که من دارم راجع به چه موضوعی، صحبت می‌کنم. گفت: بله، حاج آقا! درست شد.»

-----------------------------------------------------------------------------------

*به نقل از بیان معنوی

**هر چند از ماها و مخصوصا بعضیا، دیگه این چیزا گذشته اما در کل گاهی مشکل اونجایی که فکر می کنی نیست! یه جای دیگس...

۹۳/۰۶/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
بی خواب

نظرات  (۰)

چشم انتظار نظرات مثبتتان هستیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی